مکانیک ورزشی برای مربیان
مکانیک ورزشی برای مربیان
275,000  تومان
وضعیت: موجود

مکانیک ورزشی برای مربیان

عنوان: مکانیک ورزشی برای مربیان
کد:
  • نویسنده: برندن برکت
  • مترجم: علی حسین ناصری

ناشر:

علم و حرکت


قطع:

وزیری


نوع جلد:

شومیز


تعداد صفحه:

328


نوبت چاپ:

2


شابک:

9786005543759


ويراستار:

نسرین حسنی


سال:

1398

چکیده :

بسیاری از مربیان به مطالعه مکانیک ورزشی تمایل ندارند؛ تجربه آنها نشان می‌دهد که مکانیک ورزشی به معنی متون خسته کننده‌ای است که با فرمول‌ها، محاسبات و واژه‌شناسی علمی پُر شده است. این حالت در کتاب مکانیک ورزشی برای مربیان وجود ندارد. این ویرایش سوم به‌روز شده، یک نگاه مقدماتی به مکانیک ورزشی با روشی است که برای مبتدیان در میدان، قابل فهم و قابل کاربرد است.
مؤلف کتاب برِندن بِرکت (دارنده مدال طلای پارالمپیک و رکوردار جهان) عشق و محبت ورزشی و تجربه‌اش را به عنوان مهندس برنده جایزه و پروفسور مکانیک برای بهبود این متن بدون فرمول و بازبینی شده، قرار داده است. این کتاب به سه بخش شامل مفاهیم بنیادی مکانیک ورزشی، اصول مکانیکی و کاربرد دانش در محتوای ورزشی تقسیم شده است و این کتاب بر موفقیت‌های ورزشی واقعی و مکانیک پشت سر آنها تأکید می‌کند. کمک آموزشی متعدد شامل پرسش‌های مروری و فعالیت‌های عملی در این کتاب وجود دارد و به دانشجویان و مربیان، امکان ارزیابی دانش‌شان از مفاهیم کلیدی را به صورت فصل به فصل می‌دهد.
از زمانی که ویرایش دوم کتاب منتشر شده است، پیشرفت های تکنولوژی، جعبه ابزار مربی و ورزشکار را گسترش داده است. کتاب مکانیک ورزشی برای مربیان تقریباً شامل 150 تصویر و عکس و محتوای جدید برای کمک به خوانندگان در درک و یکپارچگی تکنولوژی و جدیدترین تجهیزات ورزشی برای بهبود آموزش، شناسایی خطاها در تکنیک و بهبود اجرا است.
مربیان، دانشجویان و ورزشکارانی که حس کنجکاوی درباره چگونگی و چرایی کار اشیاء در دنیای واقعی و تمایل به بهبود عملکرد دارند، کتاب مکانیک ورزشی برای مربیان را به طور فرح بخشی برای خواندن، درک و کاربرد راحت قلمداد خواهند کرد.

فایل های ضمیمه شده :

 
 
نظر شما
ایمیل، برای ارسال پاسخ(در مواقع ضرورت) دریافت می شود و منتشر نخواهد شد
اجرا و پشتیبانی: NikaIT